Monday, October 6, 2008

わたしのせんしゅうのどようびとにちようび。

Hello, everyone.
How was your last weekend?
どこへいきましたか? たのしかた?

わたしはせんしゅうのどようびにどこへもいきませんでした。
エンジニアbuildingのとしょかんへごごごじからはちじまではたらきました。

にちようびにあさからともだちとじどうしゃでニュジャジへshoppingいきました。
そしておいしいまのをいっばいだべました。
たのしいかたです。ちょっとつかれた。

きょうはげつようびです。こんしゅもにほんごをばきょうします!!

じゃ、またあした!!

6 comments:

lucindanicole said...

こんいちわ!ニクソンです。ノートルダムダイガクの がくせいです。さんねんせいです。わたしの せんこうは ヂサイヌ (design)です。なねんせいですか。せんこうは なんですか。

hi! my name is lucinda and im a student at notre dame taking japanese! my teacher told us about our blogs being connected to other schools and i just wanted to stop by and say hi as well as practice writing. i hope youre having a good school year so far!

JJTan said...
This comment has been removed by the author.
JJTan said...

はじめまして。わたしのなまえはタンジアジアンです。JJ とよんでください。おもしろい? ありがとう。コロンビアだいがく? どこですか。わたしはMalaysiaじんとUSMのだいがくせいです。にほんはとてもきれいです。にほんてしましょうか。くわえて、あなたはきれいです。どうぞよろいしく。

*Thanks for dropping by at my blog. Hope to hear from you soon..

Ellick said...

こんばんわ。わたしわ エリックです。いちねんせいです。

Zuppyon said...

Did you buy anything?!
(なにかかいましたか?!)
and what did you eat in there?!
(そこではなにをたべましたか?)

Please tell me☆

Christine said...

wow, you're from columbia??
how did you find my blog?
I didn't know that our blogs were connected to other schools' blogs!
its nice to meet you!

はじめまして!
日本語のクラスはいいですか?
まにちべんきょうしましたか?